COVID-19 SERİSİ

 


Bir covid serisi yapmayı planlıyorum. Bu farklı açılar içerecek. Bu yazıyı bir önyazı olarak kabul edebilirsiniz. Hem amacımı anlatmak hem de serinin bazı noktalarından bahsetmek istiyorum.

 Biliyorsunuz bir bunalımın içindeyiz. Bu noktaya ani şekilde geldiğimiz de ortada. Amacım sadece kendi tarafımızdan değil her yönden bu konuyu irdelemek yani kısaca tahlil yapacağım ve onları da size sunacağım. Kafamda alt başlıkları oluşturdum sayılır aynı zamanda röportajlar da yapmayı planlıyorum. Umarım keyifle okursunuz. Alt başlıklar konusunda bir şema çizip  bilgilendireceğim. Eğer alta ilham kırıntıları bırakırsanız toplayabilirim. O yüzden bu yazı güncellenecektir deyip şu anlık noktalıyorum. Sevgi, sağlık ve esenlik diliyorum.

Güncelleme: Bölümler belli oldu.

1.Covid-19 ve Sağlık

2.Covid-19 ve Ekonomi

3.Covid-19 ve Sosyal Hayat

4. Sağlık Çalışanları

5. Aşı

6. Komplo Teorileri

7. Sonra Ne Olacak?

Keyifli okumalar diliyorum.

Bir Terane

Yorumlar

  1. Seri için çok güzel bir konu seçmişsin arkadaşım. Merakla bekliyor olacağım🤗😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ettim, senin de tecrübenden yararlanabilirim umarım dost

      Sil
  2. herhangi bir covid ile ilgili bilgiyi benim sitemden alabilirsin internette bilgiler çok yanlış bir şekilde olduğu için ben de yazmıştım her şeyle ilgili durumu tabi ki de kendi düşüncelerimi de onlara katmıştım ancak senin kovid ile ilgili yazılarını da bekliyorum : ) not 25 Ocaktan beri detaylı olarak araştırıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bakıyor olacağım, bilgi temizliği çok önemli zira araştırdıkça ne kadar bilgi çöplüğü olduğunu görüyor insan

      Sil
  3. Aynen merakla bekliyoruz. Aramıza hoş geldin! 🤩🤗🤗

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, takipteyim, bekliyorum :) (Çok robotik oldu farkındayım :) )

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞI, KOMPLO TEORİLERİ VE WHATSAPP

Coğrafya Kader Midir?

Covid-19 ve Ekonomi(2)